بنیتز: ده خیا در حال حاضر دروازه بان ما نیست

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: ده خیا در حال حاضر دروازه بان ما نیست

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: ده خیا در حال حاضر دروازه بان ما نیست

در تابستان جاری، شایعات پیوستن داوید ده خیا به رئال مادرید به شدت به گوش رسیده است، اما سرمربی رئال مادرید می گوید که این دروازه بان 24 ساله در حال حاضر به منچستریونایتد تعلق دارد. بنیتز همچنین کیلور ناواس را دروازه بان اول رئال مادرید در حال حاضر خواند

طرفداری- به گزارش سایت Goal، رافائل بنیتز می گوید که دروازه بان منچستریونایتد - داوید ده خیا - در حال حاضر دروازه بان رئال مادرید به شمار نمی رود و کیلور ناواس دروازه بانیست که در حال حاضر این پست را در اختیار دارد. پس از جدایی ایکر کاسیاس از رئال مادرید به مقصد پورتو، باشگاه مادریدی برای جذب روازه بان سابق خود - کیکو کاسیا - نیز اقدام کرد، اما خرید وی نیز در حال حاضر به بن بست خورده است.

ده خیا همچنان یک سال دیگر با شیاطین سرخ قرارداد داردو منچستریونایتد تنها در صورتی مایل به فروختن اوست که رئال مادرید سرخیو راموس را در ازای او به اولدترافورد منتقل کند، چیزی که سران تیم مادریدی حاضر به انجام آن نیستند. در همین حال، رافائل بنیتز درباره سوال هایی که در مورد ده خیا از او شده بود گفت:

ده خیا در حال حاضر بازیکن ما نیست و این دغدغه اصلی ما محسوب نمی شود. ما چند دروازه بان بسیار خوب را در تیممان داریم. در حال حاضر ناواس دروازه بان اصلی ماست. من با او صحبت کرده ام. او از سایر دروازه بانان ما با تجربه تر است، پس او جلوتر از دیگران قرار دارد.

هنگامی که از بنیتز درباره خرید کیکو کاسیا پرسیده شد، سرمربی اسپانیایی رئال در جواب گفت:

اگر رقابت برای کسب جایگاه در تیم بیشتر شود، این تنها به قوی تر شدن تیم و قدرتمندتر شدن تیم در هر پست کمک می کند. این طور نیست که ما برای جذب یک بازیکن فقط با او مذاکره کنیم، بلکه در این امر باید با چندین باشگاه رقابت می کنیم. همه باشگاه ها منابع خودشان را دارند. موضوع فقط این نیست که آیا یک بازیکن برای مذاکره کردن در دسترس است یا خیر.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 26 تير 1394 | 19:1 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.